Fundusze dla Biznesu - 4.2020

23 DOBRE PRAKTYKI FIRMA ELLITEQ PODJĘŁAWYZWANIE Konkurs na dofinansowanie z funduszy unijnych stał się prawdziwym katalizatorem – m.in . dzięki niemu stworzo- no mobilną aplikację do zdalnego zarządzania hotelami, która ogranicza kontakt z personelem przy zachowaniu sprawnej komunikacji. Przedsiębiorstwo od lat tworzy nowoczesne i wszech- stronne rozwiązania informatyczne dla klientów, specjali- zując się w systemach wspomagających zarządzanie firmą, systemach bezpiecznej archiwizacji i automatyzujących procesy biznesowe, także w branży hotelarskiej, która naj- dotkliwiej odczuwa pandemię COVID-19. – Wiedzieliśmy już, jak stworzyć system zarządzania obiektem, robić rezerwacje, przydzielać pokoje, rozliczać gości etc. Chcie- liśmy iść krok dalej i uzupełnić dotychczas wdrażane rozwią- zania o część mobilną, która pozwoli menadżerowi placówki, korzystającemu z komórki czy tabletu, mieć pełny wgląd w to, co dzieje się w obiekcie i komunikować się z personelem, rów- nież tym pracującym zdalnie – mówi Lech Musiałek, prezes elliteq Sp. z o.o. Firma z Katowic podjęła wyzwanie i dzięki temu powstała aplikacja wspierająca zarządzanie hotelami, która jest zgod- na z normami sanitarnymi obowiązującymi w pandemii. – Patrząc na warunki konkursu, stwierdziliśmy, że idealnie zgry- wają się z naszymi ambicjami i dają możliwość stworzenia pro- duktu, jakiego oczekują klienci – zauważa prezes. Lech Musiałek od ponad 20 lat wdraża razem z współ- pracownikami oprogramowanie do zarządzania obiektami hotelowymi. Postanowił wykorzystać wieloletnie doświad- czenie i potencjał pracujących w firmie specjalistów, by stworzyć autorskie oprogramowanie. – Byliśmy do tego świetnie przygotowani, bo, wdrażając od lat zachodnie rozwiązania, wiedzieliśmy, co jest w nich dobre, cze- go brakuje, a na co narzekają klienci – dodaje Lech Musiałek. – Wiedząc, jak taki system powinien funkcjonować, postano- wiliśmy stworzyć oprogramowanie, które będzie pozbawione wad i wykorzysta nasze doświadczenia. Głównym celem było ograniczenie kontaktu personelu z klientami przy jednoczesnym zachowaniu płynnej ko- munikacji. Dodano też element pozwalający na włączenie do komunikacji samych gości, pozwalając im na składanie zamówień przez aplikację, dokonywanie rozliczeń czy od- bieranie powiadomień o wolnym stoliku. – To wszystko dla zwiększenia bezpieczeństwa gości i perso- nelu w dobie pandemii – zaznacza prezes eliiteq. – Nie trzeba bać się pandemii, trzeba umieć sobie z nią radzić – podsu- mowuje. elliteq Sp. z o.o. Wzrost konkurencyjności poprzez wdrożenie na rynek innowacyjnego, mobilnego systemu bezkon- taktowej komunikacji personelu i gości hotelowych Dofinansowanie: 253 436 tys. zł

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MDg2